holly

Clown - AMPOP

存档灵魂:

Clown
小 丑

 

【歌词】


How does it feel  
to do what you do? 
Wandering around
in a costume that stinks
High above the clouds
trying to get by
你有没有去感觉,
到底你在做什么?
发馊的戏服套身上,
蹦跳徘徊转着圈。
又摇摆在高空中,
试图将身体平衡。

You don't make me smile
Even when you pass me by
You can't make me smile
It's plain and simple
what you have to do to get by
你没有使我会心微笑,
即使你从我身边走过,
也没能让我会心微笑,
这一切乏味枯燥。
你到底在做什么?

How does it feel  
to do what you do? 
Wandering around
in a costume that stinks
High above the clouds
trying to get by
你有没有去感觉,
到底你在做什么。
发馊的戏服套身上,
蹦跳徘徊转着圈。

You don't make me smile
Even when you pass me by
You can't make me smile
It's plain and simple
what you have to do to get by
你没有使我会心微笑,
即使你从我身边走过,
也没能让我会心微笑,
这一切乏味枯燥,
你到底在做什么?


评论

热度(16)